הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/16/2007 9:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אפיק שמיר עם תוכן  בבקשה דעה על האופניים זה דחוף
נושא: בבקשה דעה על האופניים זה דחוף  תאריך: 12/16/2007 9:45:00 PM
מחבר/ת: אפיק שמיר

אופני SCHWINN 27 הילוכים LX מעצורי דיסק של אייס 180 ממ כבל , בולם קידמי מרקוזי MZ COMP 120 ממ בולם אחורי FOX די קטן מיטלה FRS מהטכנולוגיה של ספיישלזייד רק שהקפיץ כלפי מעטה ג´נטים קפולים אלומיניום 6069 וכדון מחוזק

בבקשה איך הם אמרו לי שההן טובות


חזרה לפורום