נושא: בבקשה דעה על האופניים זה דחוף תאריך: 12/16/2007 9:45:00 PM
מחבר/ת: אפיק שמיר
אופני SCHWINN 27 הילוכים LX מעצורי דיסק של אייס 180 ממ כבל , בולם קידמי מרקוזי MZ COMP 120 ממ בולם אחורי FOX די קטן מיטלה FRS מהטכנולוגיה של ספיישלזייד רק שהקפיץ כלפי מעטה ג´נטים קפולים אלומיניום 6069 וכדון מחוזק
בבקשה איך הם אמרו לי שההן טובות
|