טקסט הודעת פורום
| 12/17/2007 2:37:00 AM |
|
נושא: נגנבו אופני kona blast בתל אביב תאריך: 12/17/2007 2:37:00 AM
מחבר/ת: yonatan levy
מידה 21 צבע כחול ים ,אני אודה מקרב לב על כל מידע נגנבו ביום ראשון ה16.12 בשעה ארבע אחה"צ פחות או יותר מבן יהודה תודה יונתן
|
חזרה לפורום |
|
|