נושא: כבעלים בעבר של דגם מדהים זה תאריך: 12/17/2007 8:48:00 AM
מחבר/ת: סינגל פיבוט
אולם, אך ורק לייעוד קרוס קאנטרי עדין, אתה יכול בהחלט לנסות לשדרג בולם קדמי עם מהלך משתנה של עד 150 מ"מ, ואז אומנם תוסיף משקל, אבל תעלה את האגרסיביות, ותשנה במעט את הגיאומטריה של האופניים. מעבר לזאת, אין כל סיבה לשדרג, שילדת הסטמפי של 2007 הם דגם מוצלח ביותר אשר הכניס יכולות אנדורו לסטמפי המסורתיים. לכן, עם הסטמפי אתה נהנה מכל העולמות, וכל המסלולים.. של ה - AM..כמובן..
|