נושא: חנייה בטוחה תאריך: 12/17/2007 10:38:00 AM
מחבר/ת: יניב וסרהולץ
בכניסה ליישוב מת, פניה ראשונה ימינה - נא לשמור על השקט!!! יוצאים ממתן ופונים שמאלה בכיכר, ניתן לרכב לאורך הגדר מצד שמאל - בטוח יותר. אחרי כחמישים מטר יש תחנת אוטובוס מצד ימין, אחרי התחנה יש ירידה המובילה לתוך היער והנה לכם עוד שני סינגלים קצרים לחימום המגיעים עד למקום החנייה הקודם שלכם - הצינור. בחזרה תגלו כמה מהר אפשר לרכב אותם ולסיים עם חיוך. אם מישהו צריך עזרה ביער, צרו קשר חופשי..
יניב, www.dekelbikes.com
|