טקסט הודעת פורום
| 12/17/2007 11:00:00 AM |
|
נושא: פתרון לבעייה תאריך: 12/17/2007 11:00:00 AM
מחבר/ת: יניב וסרהולץ
אהלן אורי, הטכניקה פשוטה וניתנת ללימוד. אשמח לעזור לך ולהראות לך גם ביער אם צריך. צור קשר, ובינתיים אתה מוזמן להיכנס למדריכי הווידאו. יניב, www.dekelbikes.com
|
חזרה לפורום |
|
|