טקסט הודעת פורום
12/17/2007 1:55:00 PM
שחר טמיר
בריחת אויר מהבולם
נושא:
בריחת אויר מהבולם
תאריך:
12/17/2007 1:55:00 PM
מחבר/ת:
שחר טמיר
אחרי נסיעה ישנה ירידה באויר שישנו בבולם (FOX)
האם התופעה מוכרת ? האם אני יכול לטפל בה בעצמי ?
חזרה לפורום