הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/17/2007 1:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר טמיר עם תוכן  בריחת אויר מהבולם
נושא: בריחת אויר מהבולם תאריך: 12/17/2007 1:55:00 PM
מחבר/ת: שחר טמיר

אחרי נסיעה ישנה ירידה באויר שישנו בבולם (FOX)
האם התופעה מוכרת ? האם אני יכול לטפל בה בעצמי ?


חזרה לפורום