טקסט הודעת פורום
12/17/2007 8:28:00 PM
t a
תרכיב אצל פאול מרעננה
נושא:
תרכיב אצל פאול מרעננה
תאריך:
12/17/2007 8:28:00 PM
מחבר/ת:
t a
הבנאדם תותח בכל מה שקשור לאופניים והרכבתן ומחירים הוגנים לחלוטין
:o
אם תעשה לבד אתה עלול לגרום נזק... ומה תחסוך? כמה שקלים???
חזרה לפורום