הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/17/2007 8:30:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  משה טל עם תוכן  חוות דעת על TREK FUEL EX 8 2008
נושא: חוות דעת על TREK FUEL EX 8 2008 תאריך: 12/17/2007 8:30:00 PM
מחבר/ת: משה טל

בבקשה חוות דעת על האופנים אני רוכב בעיקר XC ובסופ´ש סינגלים טכנים לא מהמשוגעים על קפיצות וכל זאת רוצה אופנים עם מהלכים ארוכים ושלדה אגרסיבית שתתאים למשקל שלי
(100 ק"ג) תשובות כנות בבקשה :confused:


חזרה לפורום