טקסט הודעת פורום
| 12/17/2007 8:30:00 PM |
|
נושא: חוות דעת על TREK FUEL EX 8 2008 תאריך: 12/17/2007 8:30:00 PM
מחבר/ת: משה טל
בבקשה חוות דעת על האופנים אני רוכב בעיקר XC ובסופ´ש סינגלים טכנים לא מהמשוגעים על קפיצות וכל זאת רוצה אופנים עם מהלכים ארוכים ושלדה אגרסיבית שתתאים למשקל שלי (100 ק"ג) תשובות כנות בבקשה :confused:
|
חזרה לפורום |
|
|