טקסט הודעת פורום
| 12/17/2007 8:47:00 PM |
|
נושא: איזה בולם, קידמי או אחורי? תאריך: 12/17/2007 8:47:00 PM
מחבר/ת: מיכאל וולוביקוב
בכל מקרה אם אכן אתה מרגיש שיש בריחה של אויר מהבולם אתה צריך ללכת לחנות ושמה יתפלו לך בבעיה. אם יש אחריות זה טוב אם אין אז זה יעלה בסביבות 250 ש"ח.
|
חזרה לפורום |
|
|