נושא: להרחיב או לא תאריך: 12/17/2007 8:48:00 PM
מחבר/ת: אילן קרפל
לדעתי אין בעיה להרחיב.
חוצמזה שיותר קל להזריק חומר דרך ונטיל השרדר (בעתיד... אם יצא חומר עקב פנצ´רים) בלי לפרק את הכל... אלא רק את ליבת הונטיל. מבחינת חוזק זה לא נורא להרחיב את החור ואין מה לדאוג. לי יש SUN RINGLE אם אני לא טועה... ושמתי ערכת סטאן... אך לי יש את הבעיה ההפוכה, ונטיל פרסטה חור שרדר... אבל שמו לי גומי מתאם שמקטין את קוטר החור.
הטיובלס מעולה, עובד יפה, אין פנצ´ריםאבל נחכה לקיץ... יחסית קל להרכיב-אבל צריך קומפרסור.
בהצלחה.
|