טקסט הודעת פורום
12/17/2007 8:53:00 PM
מיכאל וולוביקוב
לא מוכר עם המודל
נושא:
לא מוכר עם המודל
תאריך:
12/17/2007 8:53:00 PM
מחבר/ת:
מיכאל וולוביקוב
אבל נשמה כמו אופני קרוס-קנטרי ברמה סבירה. מה המחיר ומה סגנון הרכיבה שלך? כי אם אתה אולך לענוס אותם אז חבל, עדיף תקך ז"ק.
חזרה לפורום