הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/17/2007 8:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אילן קרפל עם תוכן  לא כדאי
נושא: לא כדאי תאריך: 12/17/2007 8:53:00 PM
מחבר/ת: אילן קרפל

לאופניים אלה אפשר לשים עד 100 מ"מ קדמי.
אני מכיר מישהו שסדק שלדה בגלל זה...
רכבתי על סופר לייט של חבר עם בולם קדמי מגורה לורין 100 מ"מ
בולם נהדר!!! מפנק... יותר כיפי מפוקס פלואוט -ולי יש פוקס פלואוט :)
עכשיו מחסלים את מלאי 2007 ב"פדלים" -יבואני מגורה...
רוץ לקנות...


חזרה לפורום