נושא: המלצה תאריך: 12/17/2007 9:14:00 PM
מחבר/ת: אילן קרפל
אני רוכב על ספשלייזד סטאמפג´מפר. לדעתי לא כדאי לך לקנות אותם עקב משקלך. שיטת השיכוך לא תתאים לך. לפי מה שאתה מתאר המארין יתאימו לך יותר. אני אישית לקחתי אותם לרכיבת מבן באלון הגליל (ליד צומת המוביל) אצל דרור (אחל´ה בן אדם) התקשרתי אליו בשבת בבוקר-האופניים היו פנויות, הגעתי צ´יק צ´ק מחיפה, רכבתי ונהניתי... הם מרגישות מאסיביות וחזקות ללא קנס המשקל כמו "טנק" קל משקל . מגהצות יפה מאוד. האופניים יושבות גבוה ומרכז הכובד שלהן גבוה מה שמקנה תחושה נחמדה ב-XC ומתמודדות יפה עם שטח משובש ודרופים קטנים. בירושלים תוכל לקחת רכיבת מבחן ב"פדלים" (תתאם עם אורי או אסי-חבר´ה 10)
אגב הדגמים האלו של מארין נמכרו בכמויות בארץ ובחו"ל ולא בכדי... הם מתאימות לכמה סגנונות רכיבה והתמורה של מארין לכסף היא טובה ואני לא היחיד שאומר את זה (היו לי מרין זנב קשיח)
בהצלחה...
|