טקסט הודעת פורום
| 12/17/2007 9:47:00 PM |
|
נושא: מתלבט ?? תאריך: 12/17/2007 9:47:00 PM
מחבר/ת: דניאל בוקי
אני רוכב סינגלים על אופני 5" מהלך , ומתלבט לגבי החלפה ל 6" ( משקל האופנים). הדילמה היא לגבי גייאנט ריין ,בעיקר במעבר לעליות !! משקל האופנים 14.5 ק"ג
|
חזרה לפורום |
|
|