נושא: טכנו בייק - חנות עם שירות ואדיבות בניחוח של חו"ל תאריך: 12/17/2007 10:45:00 PM
מחבר/ת: t a
לחנות קוראים טכנו בייק והיא בבעלות ובהנהלת פאול הרשקוביץ ומצויה ברח´ בן גוריון ברעננה. ראיתי הרבה חנויות אופניים בחיי אבל כזה שירות ואדיבות עוד לא נתקלתי... פאול מקצוען אמיתי ואביו וילי שעוזר לו בניהול ומכירות פשוט נהדר. האופניים יוצאות מהחנות של פאול נקיות ועובדות כמו שעון שויצרי - ובזמן ההמתנה תמיד יש מקום לכוס קפה... תראו אני לא נוהג להמליץ על חנויות ובכלל, אבל פאול זה משהו אחר ודרך אגב גם המחירים הוגנים ויותר מכך - לאחרונה חיפשתי מעיל רכיבה ולתדהמתי מחירי המעילים מרקיעי שחקים - אצל פאול מצאתי ביגוד חורף במחירים ששוים לכל כיס!!! בדרך כלל אני מאוד ביקורתי וקשה לרצות אותי בתיקון האופניים אבל מזה זמן רב שאני מטפל רק אצל פאול ולעולם לא מתאכזב... ואגב אני מגיע מרחק של שעה נסיעה מהחנות שלו כשיש לי ליד הבית מספר חנויות אחרות. היה חשוב לי לשבח מקום בו מתגלה פנינה אמיתית.
|