טקסט הודעת פורום
| 12/18/2007 7:11:00 AM |
|
נושא: אתה חושב שניתן להרכיב על סטאמפי 2007 בולם 160??? תאריך: 12/18/2007 7:11:00 AM
מחבר/ת: t a
אם אפשר אני אשקול זאת אבל אני חושש שזה יהיה גדול על השילדה... או שמא אני טועה? ודרך אגב כמה משקל זה יוסיף לי?
|
חזרה לפורום |
|
|