הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/18/2007 7:11:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  t a עם תוכן  אתה חושב שניתן להרכיב על סטאמפי 2007 בולם 160???
נושא: אתה חושב שניתן להרכיב על סטאמפי 2007 בולם 160??? תאריך: 12/18/2007 7:11:00 AM
מחבר/ת: t a

אם אפשר אני אשקול זאת אבל אני חושש שזה יהיה גדול על השילדה...
או שמא אני טועה?
ודרך אגב כמה משקל זה יוסיף לי?


חזרה לפורום