נושא: אני חושב שכן תאריך: 12/18/2007 7:19:00 AM
מחבר/ת: סינגל פיבוט
קודם כל הבהרה: ברור שאתה יכול להסתפק בבולם 120 מ"מ איכותי ולעשות כל מה שאתה עושה ללא הפרעה. אין צורך בהגדלת המהלך, אלא אם יש רצון עז לכך.. עכשיו לשאלתך: לדעתי אפשר כלהלן:
1. מכיוון שאתה בסך הכל 64 ק"ג, משקל נוצה. אין עומסים על גחון השילדה ועל צינור הראש. 2. טאלאס או פלואוט 160 זה בערך 2.350 ק"ג, ואתה צריך נאבת ציר 20 מ"מ בגלגל, כלומר, תוספת של כ - חצי ק"ג בסך הכל. 3. תקבל הגבהה של זווית הראש בכ - 2 מעלות והגבהה של הציר המרכזי. 4. לא יודע לגבי חסרון כיס, אבל גם זה משפיע, כמה אלפים בשביל 2 סנטימטרים לכל כיוון (רגלי 36 מ"מ). 5. בולם כזה מסיר את האחריות של היצרן, אבל, תמיד לפני התיקון ניתן לשים בולם 100 מ"מ.. מצד שני, בולם אגרסיבי, דווקא מקנה חוזק ויציבות בחלק הקדמי. 6. לא לעשות דרופים של מטר וחצי.. 7. אני הרכבתי פעם 170 מ"מ על שילדת 150 מ"מ ולא קרה כלום, ואני 90 ק"ג. 8. הכל על אחריותך. :p
|