הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/18/2007 7:50:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  סינגל פיבוט עם תוכן  יפה אמרת..
נושא: יפה אמרת.. תאריך: 12/18/2007 7:50:00 AM
מחבר/ת: סינגל פיבוט

אם אתה חייב לשדרג.. אולי תלך על חלקי קרבון, או סט גלגלים מטורף..צירי הגלגלים בסטמפי היו נקודת החולשה. יום נעים ;)


חזרה לפורום