טקסט הודעת פורום
12/18/2007 7:50:00 AM
סינגל פיבוט
יפה אמרת..
נושא:
יפה אמרת..
תאריך:
12/18/2007 7:50:00 AM
מחבר/ת:
סינגל פיבוט
אם אתה חייב לשדרג.. אולי תלך על חלקי קרבון, או סט גלגלים מטורף..צירי הגלגלים בסטמפי היו נקודת החולשה. יום נעים ;)
חזרה לפורום