טקסט הודעת פורום
12/18/2007 7:51:00 AM
doron gera
יש תקווה?!?
נושא:
יש תקווה?!?
תאריך:
12/18/2007 7:51:00 AM
מחבר/ת:
doron gera
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3483770,00.html
חזרה לפורום