הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/18/2007 7:51:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  doron gera עם תוכן  יש תקווה?!?
נושא: יש תקווה?!? תאריך: 12/18/2007 7:51:00 AM
מחבר/ת: doron gera

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3483770,00.html


חזרה לפורום