הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/18/2007 7:56:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  סינגל פיבוט עם תוכן  אני מחכה לעניין המקלחות
נושא: אני מחכה לעניין המקלחות תאריך: 12/18/2007 7:56:00 AM
מחבר/ת: סינגל פיבוט

ברגע שאצלי במשרד יהיו לוקרים עם מקלחות, אני ארכב לעבודה. בארה"ב, הקטע של מקלחות, מלתחות ולוקרים זה עניין שבשיגרה. ברור שאפשר לעשות מנוי לחדר כושר ליד המשרד, אבל אז צריך לרכב עם הפקלאות.. שיזרזו כבר את ההצעה הזו..


חזרה לפורום