נושא: המידע באתר זה לדגמי 2007 - 2008 תאריך: 12/18/2007 3:44:00 PM
מחבר/ת: סינגל פיבוט
הגדילו את המהלך..... ב - 2004, אם אינני טועה, זה היה 100 מ"מ, ומכאן שאלתו. אני חושב שלא ייגרם כל נזק, אבל זה תלוי הרבה בשימוש נכון ועדין ובמשקל הרוכב, הרעיון הוא לא לייצר לחץ על הגחון וצינור הראש. :suss:
|