הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/18/2007 3:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  סינגל פיבוט עם תוכן  המידע באתר זה לדגמי 2007 - 2008
נושא: המידע באתר זה לדגמי 2007 - 2008 תאריך: 12/18/2007 3:44:00 PM
מחבר/ת: סינגל פיבוט

הגדילו את המהלך.....
ב - 2004, אם אינני טועה, זה היה 100 מ"מ, ומכאן שאלתו.
אני חושב שלא ייגרם כל נזק, אבל זה תלוי הרבה בשימוש נכון ועדין ובמשקל הרוכב, הרעיון הוא לא לייצר לחץ על הגחון וצינור הראש. :suss:


חזרה לפורום