הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/18/2007 3:57:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  הקסטה והידית מתאימים שניהם ל 9 הילוכים מאחור?
נושא: הקסטה והידית מתאימים שניהם ל 9 הילוכים מאחור? תאריך: 12/18/2007 3:57:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אם כן - אין בעיה.
אם לא - זאת הבעיה.

כמו שצחי כתב, המעביר האחורי הוא בסה"כ מנוף, ומתאים בהחלט גם ל-9 הילוכים מאחור.


חזרה לפורום