טקסט הודעת פורום
| 12/18/2007 3:57:00 PM |
|
נושא: הקסטה והידית מתאימים שניהם ל 9 הילוכים מאחור? תאריך: 12/18/2007 3:57:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אם כן - אין בעיה. אם לא - זאת הבעיה.
כמו שצחי כתב, המעביר האחורי הוא בסה"כ מנוף, ומתאים בהחלט גם ל-9 הילוכים מאחור.
|
חזרה לפורום |
|
|