טקסט הודעת פורום
| 12/18/2007 11:08:00 PM |
|
נושא: כדאי לנסות תאריך: 12/18/2007 11:08:00 PM
מחבר/ת: עמרם ועקנין
פוג´י טריאל LT2 עולות בסביבות השש וחצי ונותנות הרבה יותר שוקלות בסביבות ה14 קילו
תנסה אצל ישראל איזנבך חנות לא כל כך מוכרת אבל בהחלט זולה הוא בירושלים את הטלפון שלו תחפש ב144
|
חזרה לפורום |
|
|