הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/18/2007 11:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמרם ועקנין עם תוכן  כדאי לנסות
נושא: כדאי לנסות תאריך: 12/18/2007 11:08:00 PM
מחבר/ת: עמרם ועקנין

פוג´י טריאל LT2 עולות בסביבות השש וחצי ונותנות הרבה יותר
שוקלות בסביבות ה14 קילו

תנסה אצל ישראל איזנבך
חנות לא כל כך מוכרת אבל בהחלט זולה
הוא בירושלים את הטלפון שלו תחפש ב144


חזרה לפורום