הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/19/2007 8:55:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון סנדלר עם תוכן  השינוי נובע מרצון לבידול
נושא: השינוי נובע מרצון לבידול תאריך: 12/19/2007 8:55:00 AM
מחבר/ת: דורון סנדלר

בשנת 2007 וגם בשנת 2006 דגמי הסטאמפי התקרבו לדגמי האנדורו ונהיו ורסטיליים כך שניתן היה להנות משני העולמות, בגלל זה נוצר מצב שחלה ירידה עולמית במכירת דגמי האנדורו עד שבשנת 2007 נמכרו פרטים בודדים. בשנת 2008 החלו לבדל את דגם הסטאמפי יותר לכיוון ה- XC הטהור ואחת הסיבות היא העלאת מכירות האנדורו ולראיה הפרסומים הן של מצמן והן של ספשיאליזד לכיוון הזה, במבחנים מסוימים אף טוענים כי רוכב העל שלהם אשר מתחרה על epic שוקל להחליף ל- sj s-work carbon. ולהתחרות איתם.
לגבי החלפה לבולם קדמי בעל מהלך גבוה מ- 140 וזה נכון לגבי כל דגם ויצרן רצוי להתייעץ עם היבואן בקשר לשינויי הגאוטמטריה ופגיעה אפשרית וביטולה של האחריות לשלדה.


חזרה לפורום