טקסט הודעת פורום
| 12/19/2007 9:15:00 AM |
|
נושא: ג´יאנט ריין תאריך: 12/19/2007 9:15:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
המשקל סביר לעליות - כל עוד אתה לא בונה על פודיום בתחרות XC.
יש לי חבר שרוכב על ריין כבר שנה וחצי, ומטפס איתם כמו גדול, את כל מה שיש לטפס. עם בולם אחורי בעל פלטפורמה יציבה לא צריכה להיות לך שום בעיה.
בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|