טקסט הודעת פורום
| 12/19/2007 9:53:00 AM |
|
נושא: תמונה: תאריך: 12/19/2007 9:53:00 AM
מחבר/ת: סינגל פיבוט
עשיתי איחוד סגנונות, ואישתי החליטה (החלטנו) שאני לא צריך יותר מזוג אופניים אחד, וחדר נפרד בשביל זה.. מצאתי אופניים שעושים גם פרירייד וגם קרוס קאנטרי, אופני כיף DO IT ALL. הקלר ..
|
חזרה לפורום |
|
|