נושא: ב 2008: עדיין מדובר בזוג ששוקלים 12 ק"ג בקניה תאריך: 12/19/2007 5:14:00 PM
מחבר/ת: סינגל פיבוט
עם חלקי OEM, מה שאומר, שלאוהדי XC מדובר בעסקה נהדרת למחיר, חלקים טובים מאוד וקלים. גלגלי DTSWISS, פוקס מקדימה ומאחורה וכו.. עם חלקי קרבון ושידרוגים נוספים אפשר לגלח עוד 1.5 ק"ג, מה שאומר שמגיעים למפלצת קרוס קאנטרי, ולא צריך להיפרד מסכומי עתק. :|
|