הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/19/2007 5:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  סינגל פיבוט עם תוכן  ב 2008: עדיין מדובר בזוג ששוקלים 12 ק"ג בקניה
נושא: ב 2008: עדיין מדובר בזוג ששוקלים 12 ק"ג בקניה תאריך: 12/19/2007 5:14:00 PM
מחבר/ת: סינגל פיבוט

עם חלקי OEM, מה שאומר, שלאוהדי XC מדובר בעסקה נהדרת למחיר, חלקים טובים מאוד וקלים. גלגלי DTSWISS, פוקס מקדימה ומאחורה וכו.. עם חלקי קרבון ושידרוגים נוספים אפשר לגלח עוד 1.5 ק"ג, מה שאומר שמגיעים למפלצת קרוס קאנטרי, ולא צריך להיפרד מסכומי עתק. :|


חזרה לפורום