הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/19/2007 5:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  t a עם תוכן  זהו שהם הרבה פחות ורסטיליים מה 2007
נושא: זהו שהם הרבה פחות ורסטיליים מה 2007  תאריך: 12/19/2007 5:58:00 PM
מחבר/ת: t a

ושוקלים כמעט אותו דבר...
אז מה עשינו בזה?
ל XC טהור יש אפיק (או היה אפיק) שהם דגם מדהים


חזרה לפורום