טקסט הודעת פורום
12/19/2007 5:58:00 PM
t a
זהו שהם הרבה פחות ורסטיליים מה 2007
נושא:
זהו שהם הרבה פחות ורסטיליים מה 2007
תאריך:
12/19/2007 5:58:00 PM
מחבר/ת:
t a
ושוקלים כמעט אותו דבר...
אז מה עשינו בזה?
ל XC טהור יש אפיק (או היה אפיק) שהם דגם מדהים
חזרה לפורום