נושא: ב- 2008 זוהי אותה גיאמוטריה כמו של האפיק תאריך: 12/19/2007 7:09:00 PM
מחבר/ת: סינגל פיבוט
החלק האחורי הוארך (ב - 2007 קצר יותר כיאה לצורך בהיגוי עצבני), ומרכז הכובד של האופניים הועבר קדימה, כמו באפיק (ב - 2007 הוא מאחור כיאה לצורך ביציבות בירידות, תרים את האופניים במרכזם ותרגיש לאן הם נוטים.. :eek: ), הכל יחד עם הנמכת זווית הראש ב - 2 מעלות והגבלת המהלך ל - 120 מ"מ.
|