נושא: פנצר תאריך: 12/19/2007 11:13:00 PM
מחבר/ת: יאיר טובי
אחרי רכיבה מעין לבן ליד קנדי, ראיתי המון ג´יפה על הצמיג, ולחץ האויר ירד אבל התייצב בשלב מסויים בלחץ שעדין מאפשר לנסוע. אחרי שהוצאתי את הפנימית ראיתי המון ג´יפה בתוך הצמיג האם אני צריך להחליף פנימית או שניתן עדין לנסוע איתה ?
|