הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/19/2007 11:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יאיר טובי עם תוכן  פנצר
נושא: פנצר תאריך: 12/19/2007 11:13:00 PM
מחבר/ת: יאיר טובי

אחרי רכיבה מעין לבן ליד קנדי, ראיתי המון ג´יפה על הצמיג, ולחץ האויר ירד אבל התייצב בשלב מסויים בלחץ שעדין מאפשר לנסוע.
אחרי שהוצאתי את הפנימית ראיתי המון ג´יפה בתוך הצמיג
האם אני צריך להחליף פנימית או שניתן עדין לנסוע איתה ?


חזרה לפורום