טקסט הודעת פורום
| 12/20/2007 1:37:00 AM |
|
נושא: בלמי דיסק ל - Haro V1 תאריך: 12/20/2007 1:37:00 AM
מחבר/ת: אסף דקל
אמנם אופניים פשוטות, אך יש באפשרותי להביא מחול מערכת בלמי דיסק במחיר מצחיק. האם ניתן בכלל להרכיב סוג כזה של בלמים על אופניים כאלו? מה צריך להחליף באופניים?
|
חזרה לפורום |
|
|