נושא: היתי בנחל ירקון - יש הרבה בוץ תאריך: 12/20/2007 11:29:00 AM
מחבר/ת: מוטי גור
נכנסתי למסלול נחל ירקון ליד צומת ירקון לכיון מערב, אחרי כמה דקות הצמיגים היו מכוסים בשכבה של כמה ס"מ בוץ. כנ"ל בוץ בכל המנגנונים (בלמים,דיראולרים וכ"ו) אחרי המסלול השקעתי 3 שעות לנקות את האופניים ואת עצמי. לא מומלץ כרגע.
|