הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/20/2007 11:29:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מוטי גור עם תוכן  היתי בנחל ירקון - יש הרבה בוץ
נושא: היתי בנחל ירקון - יש הרבה בוץ תאריך: 12/20/2007 11:29:00 AM
מחבר/ת: מוטי גור

נכנסתי למסלול נחל ירקון ליד צומת ירקון לכיון מערב, אחרי כמה דקות הצמיגים היו מכוסים בשכבה של כמה ס"מ בוץ. כנ"ל בוץ בכל המנגנונים (בלמים,דיראולרים וכ"ו)
אחרי המסלול השקעתי 3 שעות לנקות את האופניים ואת עצמי.
לא מומלץ כרגע.


חזרה לפורום