טקסט הודעת פורום
| 12/21/2007 8:50:00 PM |
|
נושא: YETI 575 תאריך: 12/21/2007 8:50:00 PM
מחבר/ת: תם
אני הייתי שם את הXT החדש 2008 יש חלקים מדהימים במחירים לא בשמיים. אם מבקשים ממך כסף על ההרכבה תשלח לי אימייל:[email protected] אני מכונאי מתחיל שעושה מצויין את העבודה ואני בינתיים לא5 לוקח כסף.
|
חזרה לפורום |
|
|