הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/21/2007 8:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  תם עם תוכן  YETI 575
נושא: YETI 575 תאריך: 12/21/2007 8:50:00 PM
מחבר/ת: תם

אני הייתי שם את הXT החדש 2008 יש חלקים מדהימים במחירים לא בשמיים.
אם מבקשים ממך כסף על ההרכבה תשלח לי אימייל:[email protected]
אני מכונאי מתחיל שעושה מצויין את העבודה ואני בינתיים לא5 לוקח כסף.


חזרה לפורום