טקסט הודעת פורום
| 12/21/2007 8:57:00 PM |
|
נושא: בלם שוקע תאריך: 12/21/2007 8:57:00 PM
מחבר/ת: תם
אני בטוח ב80% שצריך בלידינג כי גם לי הייתה אותה בעיה וראיתי שאיזה בורג שם משוחרר אז חיזקתי ועשיתי בלידינג אבל כדי לך לבדוק נזילות ולשלוח לבלידינג.
|
חזרה לפורום |
|
|