טקסט הודעת פורום
12/21/2007 9:00:00 PM
תם
K2 ZED2
נושא:
K2 ZED2
תאריך:
12/21/2007 9:00:00 PM
מחבר/ת:
תם
תלוי בכמה נותנים לך אותם כי זה אופניים יחסית נחמדות בשביל כניסה אבל אתה על בטוח תחליף אותם מתישהו את תהיה רציני.
חזרה לפורום