הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/21/2007 9:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  תם עם תוכן  K2 ZED2
נושא: K2 ZED2 תאריך: 12/21/2007 9:00:00 PM
מחבר/ת: תם

תלוי בכמה נותנים לך אותם כי זה אופניים יחסית נחמדות בשביל כניסה אבל אתה על בטוח תחליף אותם מתישהו את תהיה רציני.


חזרה לפורום