נושא: מבקש חוות דעת על מגיני RaceFace Indy תאריך: 12/23/2007 3:33:00 PM
מחבר/ת: elisha w
שלום, האם מישהו יכול לתת חוות דעת על מגיני RaceFace Indy Arm Combi, RaceFace Indy Leg Combi מבחינת מיגון ונוחות (יציבות על הידיים והרגליים, שפשופים וכו´)
סגנון הרכיבה שלי הוא XC\Trail
תודה לכל המשיבים.
|