הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/23/2007 3:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  elisha w עם תוכן  מבקש חוות דעת על מגיני RaceFace Indy
נושא: מבקש חוות דעת על מגיני RaceFace Indy  תאריך: 12/23/2007 3:33:00 PM
מחבר/ת: elisha w

שלום,
האם מישהו יכול לתת חוות דעת על מגיני RaceFace Indy Arm Combi, RaceFace Indy Leg Combi
מבחינת מיגון ונוחות (יציבות על הידיים והרגליים, שפשופים וכו´)

סגנון הרכיבה שלי הוא XC\Trail

תודה לכל המשיבים.


חזרה לפורום