נושא: בואו למסה! יום שישי ה-28/12 תאריך: 12/25/2007 1:47:00 PM
מחבר/ת: cycle
שלום שלום!
רכיבת המסה הקריטית בירושלים נערכת ביוזמת ´ירושלים בשביל אופניים´, ארגון שעובד בשיתוף עם החברה להגנת הטבע לקידום הקמת שבילי אופניים בעירנו ההררית ולקידום כל עניין האופניים בעיר בכלל.
רכיבת ´המסה הקריטית´ נועדה לעורר מודעות לכך שיש רוכבי אופניים גם בירושלים, ושהם הולכים ומתרבים כל הזמן! ככל שיבואו יותר אנשים לרכיבה כך נעורר תשומת לב גדולה יותר ואולי אפילו המהססים יעלו על אופניים בעקבותינו!הרכיבה עצמה אינה קשה, וכל החוויה מהנה מאוד ומומלצת בחום, יש הרגשה של עשייה והשפעה, מכירים עוד רוכבי אופניים וחבר´ה טובים, ויש גם הפתעה בסוף :)
הרכיבה מתקיימת בכל יום שישי האחרון של החודש כך שהחודש מדובר ביום שישי ה-28/12 נצא מרחבת המשביר בשעה 12:00
בואו בהמוניכם ועם אופניכם, ההנאה מובטחת!
לפרטים נוספים פנו לאתר של ´אופניים בשביל ירושלים´- www.cyclejerusalem.org
|