הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/25/2007 10:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Tomer Nobel עם תוכן  האם אטמי אנדרו משפרים ביצועים בבולמי REBA?
נושא: האם אטמי אנדרו משפרים ביצועים בבולמי REBA? תאריך: 12/25/2007 10:42:00 PM
מחבר/ת: Tomer Nobel

בבולמי FOX הבנתי כי הערך המוסף גבוה האם כך גם בREBA?
קובי טוען שהם יוצרים בולם נוקשה יותר מהאטמים האורגינליים. הכצעקתה??

תודה,
תומר


חזרה לפורום