טקסט הודעת פורום
| 12/25/2007 10:42:00 PM |
|
נושא: האם אטמי אנדרו משפרים ביצועים בבולמי REBA? תאריך: 12/25/2007 10:42:00 PM
מחבר/ת: Tomer Nobel
בבולמי FOX הבנתי כי הערך המוסף גבוה האם כך גם בREBA? קובי טוען שהם יוצרים בולם נוקשה יותר מהאטמים האורגינליים. הכצעקתה??
תודה, תומר
|
חזרה לפורום |
|
|