נושא: מחירי מכס תאריך: 12/26/2007 11:44:00 AM
מחבר/ת: avi a
היי גנדי, אז ככה, בתור אחד שקונה באופן קבוע חלקי אופניים מחו"ל, אני יכול להגיע לך שהנושא הוא קצת אפור, אם כי ישנם כללים וחוקים מאוד ברורים בנוגע לסחורה שמגיעה מחו"ל. בנוגע לרכישה מחו"ל אתה צריך להתחשב במספר דברים: מהניסיון שלי, שמסתכם ברכישה של מספר מוצרים דרך איביי, אירעו מס´ פעמים בהם לא שילמתי כלל מכס על המוצר שהגיע עד לדלת ביתי, מצד שני, כבר קרה שהגיע המוצר, ועל כך קיבלתי הודעת דואר וכשבאתי לאסוף אותו מהדואר ביקשו ממני לשלם עליו מכס. בנוגע למוצרי אופניים, סכום המכס הינו זעום מניסיוני, הינה טבלת המיסים המרוכזת: http://62.219.95.10/misimmeruk/taxesconc.aspx
אני חושב שהמכס על חלקי אופניים מסתכם בכ-15 אחוז מערך המוצר. לדוגמא, אני רכשתי מוצר בכ800 ש"ח לערך וביקשו ממני תשלום מע"מ של כ-92 ש"ח בסך הכל. ישנם עוד "טריקים" להתחמק ממכס, אתה יכול לפנות אליי בפרטי, אשמח לעזור.
|