הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/26/2007 5:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמרי גולן עם תוכן  יש מצב שזו בעיה "מולדת"
נושא: יש מצב שזו בעיה "מולדת" תאריך: 12/26/2007 5:53:00 PM
מחבר/ת: עמרי גולן

גם לי יש כזו בעיה ובאמת שסלאלום כבר נמאס להם לראות את האופניים שלי עד שפעם אחת חברה שלי בטעות, במהלך פריקה סחטה בסטייל מוחץ אז המנוף הקדמי ואחרי שפיץ-פלייר וקצת זיעה (הרחקתי את שתי הרפידות) והרעשים נפתרו כלא היו...לדעתי זה איזו בעית אטמים-כרגע היא לא מציקה, אם היא תשוב להתקיף אני שוקל כבר להחליף סט (זה סט דיי ישן)


חזרה לפורום