נושא: יש מצב שזו בעיה "מולדת" תאריך: 12/26/2007 5:55:00 PM
מחבר/ת: עמרי גולן
גם לי יש כזו בעיה ובאמת שסלאלום כבר נמאס להם לראות את האופניים שלי עד שפעם אחת חברה שלי בטעות, במהלך פריקת השלדה מהרכב סחטה בסטייל מוחץ אז המנוף הקדמי ואחרי שפיץ-פלייר וקצת זיעה (הרחקתי את שתי הרפידות) והרעשים נפתרו כלא היו...לדעתי זה איזו בעית אטמים-כרגע היא לא מציקה, אם היא תשוב להתקיף אני שוקל כבר להחליף סט (זה סט דיי ישן)
|