הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/27/2007 6:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בועז זהבי עם תוכן  גגון לפוקוס
נושא: גגון לפוקוס תאריך: 12/27/2007 6:53:00 PM
מחבר/ת: בועז זהבי

האם יש למישהו המלצה לגגון עבור פורד פוקוס (יש נק´ עיגון בגג ע"י אומים מקוריים בגג).
מעוניין בגגון חזק, מגלוון ושאינו מצריך משכנתא בבנק (במילים אחרות לא טולה).
בתודה.

בועז.


חזרה לפורום