טקסט הודעת פורום
| 12/27/2007 6:53:00 PM |
|
נושא: גגון לפוקוס תאריך: 12/27/2007 6:53:00 PM
מחבר/ת: בועז זהבי
האם יש למישהו המלצה לגגון עבור פורד פוקוס (יש נק´ עיגון בגג ע"י אומים מקוריים בגג). מעוניין בגגון חזק, מגלוון ושאינו מצריך משכנתא בבנק (במילים אחרות לא טולה). בתודה.
בועז.
|
חזרה לפורום |
|
|