טקסט הודעת פורום
| 12/28/2007 6:28:00 PM |
|
נושא: תחרויות תאריך: 12/28/2007 6:28:00 PM
מחבר/ת: bony m
פרוצדרות תחריות הכיצד מי מנ מו? אנירווצה להתחרות, מה התהליך ,כמה זה עולה ? ,כמה בדיקה עולה? אם אני דרך קבוצה אני משלם? מה קורה הסבר בבקשה מפורט פרטני אששש :mad:
|
חזרה לפורום |
|
|