הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/28/2007 6:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  bony m עם תוכן  תחרויות
נושא: תחרויות תאריך: 12/28/2007 6:28:00 PM
מחבר/ת: bony m

פרוצדרות תחריות הכיצד מי מנ מו?
אנירווצה להתחרות,
מה התהליך ,כמה זה עולה ? ,כמה בדיקה עולה?
אם אני דרך קבוצה אני משלם?
מה קורה הסבר בבקשה מפורט פרטני אששש :mad:


חזרה לפורום