טקסט הודעת פורום
| 12/28/2007 9:23:00 PM |
|
נושא: מניטו סווינגר 3 תאריך: 12/28/2007 9:23:00 PM
מחבר/ת: יותם ברניס
שלום.
מישהו יודע היכן אני יכול למצוא את ספרון המשתמש של הבולם?
manitou swinger 3-way SPV.
יש אותו על האופניים החדשים - ורציתי לקרוא עליו קצת.
|
חזרה לפורום |
|
|