טקסט הודעת פורום
| 12/29/2007 2:28:00 PM |
|
נושא: כאב בכף היד תאריך: 12/29/2007 2:28:00 PM
מחבר/ת: משה רוטנברג
אני רוכב שבילים חדש יחסית אבל בכושר טוב+[אני רץ די הרבה] יוצא לי לרכב 20 ק"מ בקצב מהיר ובמהלך הרכיבה כואב לי בכה היד ורק ביד אחת ממה זה?
|
חזרה לפורום |
|
|