הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/29/2007 2:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  משה רוטנברג עם תוכן  כאב בכף היד
נושא: כאב בכף היד תאריך: 12/29/2007 2:28:00 PM
מחבר/ת: משה רוטנברג

אני רוכב שבילים חדש יחסית אבל בכושר טוב+[אני רץ די הרבה] יוצא לי לרכב 20 ק"מ בקצב מהיר ובמהלך הרכיבה כואב לי בכה היד ורק ביד אחת ממה זה?


חזרה לפורום