נושא: לאבי, תאריך: 12/29/2007 2:43:00 PM
מחבר/ת: bony m
י אמ.. לא התרשמתי מהם כל כך כי הם אמנם ייפות, אבל במחיר הזה אני חושב שתמצא דברים יותר מענינים אפילו אם זה לא ספשלייזד, תיראה מה יש לרוזן להציע במחיר הזה gt i drive ישלהם עכשיו מבצעים של אופנים תוכל לצאת מורווח מכל הסיפור, שלא תבין לי נכון ספשלייזד אקסי אופנים חמודות חבלז, אבל אני בטוח שבשלב מסויים תירצה לשדרג אותם לשים דיסקים ומערכות שונות , אתה תגיע לסכום ש10.000ויותר חבל, תקנה חברה פחות מותג ועם מפרט פצצה, ועוד משהו , אתה יודע איפה תרויח יותר? אם תקנה אופנים זנב קשיח במחיר הזה תקבל מפרט גבוהה מאוד, ואופנים איכותיות, לבחירתך, לך לרוזן, מצמן, וחניות אחרות תיראה מה הם מציעות לך קח ממש דף ועט, ותחשב איפה יוצא לך יותר טוב עזוב כרגע מותג, תסתכל על החלקים, ותחליט, בהצלחה ותתחדדש :suss: :suss:
|