הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/29/2007 8:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עוזי גל עם תוכן  אבד נרתיק כלים
נושא: אבד נרתיק כלים  תאריך: 12/29/2007 8:41:00 PM
מחבר/ת: עוזי גל

היום ברכיבה באיזור עין השופט ו נ.ט. 400 אבד לי נרתיק כלים שחור של Park Tool
אם נמצא נא ליצור קשר 054-8141201
תודה מראש
עוזי גל


חזרה לפורום