טקסט הודעת פורום
12/29/2007 8:41:00 PM
עוזי גל
אבד נרתיק כלים
נושא:
אבד נרתיק כלים
תאריך:
12/29/2007 8:41:00 PM
מחבר/ת:
עוזי גל
היום ברכיבה באיזור עין השופט ו נ.ט. 400 אבד לי נרתיק כלים שחור של Park Tool
אם נמצא נא ליצור קשר 054-8141201
תודה מראש
עוזי גל
חזרה לפורום