הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/30/2007 11:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בן קלי עם תוכן  האופניים שלי-ייעוץ
נושא: האופניים שלי-ייעוץ תאריך: 12/30/2007 11:27:00 PM
מחבר/ת: בן קלי

היי,
אני מעלה בפניכם תמונות של האופניים שלי,
תגידו לי מה אתם חושבים עליהם.
הם עלו לי כ-1000 ש´´ח.
במצמן את מרוץ.
הם מאובקות כי הרבה זמן לא נסעתי בעקבות הצבא...
אבל לאחרונה אני מעוניין לחזור לתחום בעקבות אחי.



חזרה לפורום