טקסט הודעת פורום
| 12/30/2007 11:27:00 PM |
|
נושא: האופניים שלי-ייעוץ תאריך: 12/30/2007 11:27:00 PM
מחבר/ת: בן קלי
היי, אני מעלה בפניכם תמונות של האופניים שלי, תגידו לי מה אתם חושבים עליהם. הם עלו לי כ-1000 ש´´ח. במצמן את מרוץ. הם מאובקות כי הרבה זמן לא נסעתי בעקבות הצבא... אבל לאחרונה אני מעוניין לחזור לתחום בעקבות אחי.
|
חזרה לפורום |
|
|