טקסט הודעת פורום
| 12/31/2007 9:00:00 PM |
|
נושא: ליוסי תודה תאריך: 12/31/2007 9:00:00 PM
מחבר/ת: לואי עיסא
נכנסתי למצמן והתברר שיש לי מילמטר של סטיה בגלגל עצמו תוך דקה חזק לי כמה חישורים והכל הסתדר בכל אופן תודה על העצה אשמח שנרכב בחורשים בסופי שבוע
|
חזרה לפורום |
|
|