הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/31/2007 9:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לואי עיסא עם תוכן  ליוסי תודה
נושא: ליוסי תודה  תאריך: 12/31/2007 9:00:00 PM
מחבר/ת: לואי עיסא

נכנסתי למצמן והתברר שיש לי מילמטר של סטיה בגלגל עצמו תוך דקה חזק לי כמה חישורים והכל הסתדר בכל אופן תודה על העצה אשמח שנרכב בחורשים בסופי שבוע


חזרה לפורום