הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/1/2008 5:38:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלעד הלל עם תוכן  תזונה אחרי אימון
נושא: תזונה אחרי אימון תאריך: 1/1/2008 5:38:00 AM
מחבר/ת: אלעד הלל

שלום לכולם.
אני רוכב XC וסינגלים ורציתי לדעת מה כדאי לאכול אחרי אימון? כמה זמן אחרי?
שמעתי שכדאי לאכול טונה / עדשים מיד אחרי אימון . האם זה נכון?
תודה מראש



חזרה לפורום