טקסט הודעת פורום
| 1/1/2008 5:38:00 AM |
|
נושא: תזונה אחרי אימון תאריך: 1/1/2008 5:38:00 AM
מחבר/ת: אלעד הלל
שלום לכולם. אני רוכב XC וסינגלים ורציתי לדעת מה כדאי לאכול אחרי אימון? כמה זמן אחרי? שמעתי שכדאי לאכול טונה / עדשים מיד אחרי אימון . האם זה נכון? תודה מראש
|
חזרה לפורום |
|
|